Tecko

När jag fick syn på min systers nya sommriga haklappar och napphållare, mindre estet och mer anpassat till en större målgrupp, så var jag bara tvungen att påminna alla mina vackra läsare om att hon finns. Hon har upp över öronen med saker att göra, men hon tar trots detta emot beställning av individuella ting. Special designat för ditt barn. Olika färgkombinationer är så klar ett måste och mycket finns nu inne på lagret..

Kika in på hennes sida och njut av smakproverna nedan!
(sidan kommer att uppdateras med bums på begäran av  mig ;) så håll ut..)



Kommentarer
Postat av: Emilia

Hon är ju så himmla duktig din goa sys :-)

2010-07-05 @ 01:12:57
URL: http://miljasliviord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0