Skype.com

Det här med skype är nog bland det bästa, ja bättre än macen själv. Numera lever jag med skype och mitt i bland mina vänners liv umgås vi någon timme här och där. Det är som en live date och det känns verkligen som om vi "sågs" i går.. Datorn kan jag ta med mig överallt i lägenheten, matlagning, tv-häng, studier eller bara hederligt soffmys med en kopp te. Det är bara den fysiska kramen som saknas... tänk om jag alltid hade kunnat se detta underverk som en tillgång och inte en motgång.

 

Så alla ni vackra som inte har skype, det är hög tid att ladda hem programmet...=) Det är smidigare än reality fika på stan;)


Kommentarer
Postat av: Mariah

Jaa! Jag kan inte annat än hålla med och det är så mysigt att få ha dig på besök här i min lägenhet då och då ;). Blir ju så fasligt sällan annars! Stor kram så ses vi kanske och får kramas på riktigt om en vecka!

2010-06-18 @ 01:09:24
URL: http://mariahandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0