Dagen

Jag behöver en förändring och det tog jag tag i idag. Jag trodde att jag var trött på min vita hårfärg och tyckte att jag fått mig en brilliant ide när jag såg färgen "guld blond" i butiken.. sagt och gjort.. nu sitter jag här med GRÅTT hår.. hur kunde det bli så fel? Snyggt? Nej.. Hjälp! =( och det är knappst den här förändringen som behövs. Dagen känns bara mest allmänt katastrofalt dålig just nu fast den startade så bra. Det enda som tycks ha gått rätt är min älskade träning, men även den kändes otroligt krävande fast jag knappt gjorde hälften av det vanliga *suck* Nu ska jag gömma mig under täcket i en iskall säng och bara blunda. Positiva tankar Louise, positiva tankar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0