Gratis tv och kostsam shopping

Jag precis hem från glada London igen, denna gång var det shopping på schemat. Lite små gobitar ligger i väskan och kontot är met tomt.. men vad gör det, lycklig blir jag av mina impulskö.. Nu längtar jag till europa så pass att jag snart promenerar hem. men dagarna räknas ner..

 

och för er alla som bor utomlands eller inte har tv, ni har väl inte missat hur bra tvt.se och tv3.se är med deras web program? Jag har fortfarande inte lyckats få tag i hela Grace serien från början till nu och håller tillgoda med vad webben ger mig.. =) Så nu ska jag somna, till datorns prat om pengar i lyxfällan för min arab tv gör mig inte gott..=)

 

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

du hade handlat kanon bra saker. tack gums

2010-06-07 @ 11:31:36
URL: http://sannakarlsson84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0