Vin, London och shopping

Vin provingen slutade med flera flaskor och vi glomde nog bort att poangen ar att spotta ut vinet, men vem vill spotta bort nagot sa gott? Det var inte en rolig dag i gar och jag blev ater igen pamind om varfor jag inte dricker destomera numera. Puh for att vara bakis.. Men vi hade sa trevligt jag och Mathias, sa nagong gang da och da far det val vara vart besvaret. =)

Mindre vart var det nar det ringde ut mig pa en flight nar jag lag och vandades och abra ett par timmar senare sprang jag runt i kabinen med spyan i halsen..tur att vackra Linda var med och min crew ar underbara. Dock blev var CM sjuk. sa nu tar jag mest troligt over roddet hem..

London frestade i vanlig ordning med shopping och det som skulle vara en tripp for Linda och hennes desperata forsok att hitta en klanning till broloppet. slutade med en super fin klanning till mig och andra behovliga sma ting..jag ar inte bra pa det har med att spara, det kan vi nog alla konstatera.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0