Hemma?


Det är svårt att inte bli total förälskad i den Svenska sommaren. Det var med många tårar i ögonen som jag gick ombord och reste mot varmare breddgrader. Jag har verkligen haft det helt underbart! Nu lever jag på bilderna och minnerna tills vi ses igen, som tur är så är det inte långt borta.. =)

Picknick vid havet..


Drinkar på båten..


Baby maraton..


Jag fick en hel del gjort under resan hem, även om det resulterade i noll timmars sömn... Jag stötte även ihop med älskade sprudlande Mattias på flygplatsen i frankfurt, det var en glädje energi som behövdes. Ibland är världen bra liten.

Det var trots allt en härlig lättnad när jag trots allt kelv innan för dörrarna här hemma. Tystnaden, lukten Louise och allt i sin lilla ordning, precis som det ska vara. Men tomt..oerhört tomt.. Ett vackert kort gjorde mig glad.

Jag sov som ett barn i en säng jag saknat och vaknade sjuk som en toka och melborne får lov att vänta. Nu har jag bara umgåtts med älskade L och K, skrattat ikapp och lyssnat på musik, pratat om livet och ätit lunch. Kristin har gått om mig i fitness med hästlängder och Sverige har satt sina spår. Nu måste jag bli frisk innan jag blir ordentligt sjuk, så vi kan träna ihop igen. Det är verkligen mycket jag skulle sakna om jag åkte härifrån för alltid... Känner mig delad i två.. Nåja, för mycket tankar och energi på bloggen nu.

På återseende! =)


Kommentarer
Postat av: Magge

vi ska til paris ihop!!! wow!!! 50 timmar gumman. kram sysn snart!

2010-07-10 @ 12:41:40
Postat av: krickan

ja alskade finaste louise.. det ar ju precis det som ar sa svart. nu har vi liksom tva liv.. ett har och ett hemma i sverige. men vad som an hander, om du flyttar hem sa kommer vi alla efter forr eller senare a da ska vi vara tillsammans! nu ska vi riktigt njuta av din tacopaj som ser helt fantastisk ut tack fina for att du fixar treratters pa min bakisdag!

2010-07-10 @ 14:24:46
URL: http://louisetarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0