Tvär stopp och vinprovning

Nu börjar jag bli riktigt ledsen... Dagen startade inte bra, men jag somnade om för att sova hela dagen. skönt.

Jag väntade till kvällen för att träna så jag skulle få maximal vila i benen från igår. Mitt mål enligt nike plus var strax under 5 km. Efter att ha värmt upp på crosstraden i ca 10 minuter var det dax för powewalk 3 minuter för att verkligen veta att alla muskler blivit varma, allt för att undvika det som hände igår. Redan efter 1 km med hastigheten 11 så började det kännas i benhinnorna.. jag ignorerade och sprang på.. men efter ytteliga 1 km så tog jag mitt förnuft till fånga och slutade, det kan juh trots allt bara bli värre. Jag vill så gärna och allt känns så enkelt och bra för tillfället med träningen.. Jag har verkligen klarat mig undan det här och säg nu inte att det ska börja tjorva..!

Nu har jag lovat mig själv 2dagars strikt vila från allt som har med ben att göra.

Dax att fixa håret och packa jag ner rödvinet och osten i väskan, jag och Mathias ska ha vinprovning ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0