Manila och massage

God morgon, God natt eller god dag.. vilket som. För min lilla kropp har knappast koll längre.

 

Ligger på hotellet i Filippinerna och har njutit av en slapp massage. Jag var så lat att jag inte ens orkade gå ner till stället utan beställde upp kvinnan. I dag kan man verkligen få homedelivery på allt har jag märkt, vilken drömvärld vi lever i. För 60 aed, vilket motsvarar ca 120kr kom den lilla damen med starka händer hit och knådade min kropp i en timme. Skönt vill jag lova.. =) Av någom anledning verkade hon focusera ngt oerhört på min rumpa, inte för att det var oskönt, men bara otroligt ovant. Kanske har mina enstaka träningspass gett resultat eller så behövde baken helt enkelt få sig en lite omgång den med.

 

Jag borde sova nu, men ligger som vanligt vaken totalt super pigg.. Jag har äntligen lyckats spela in en Mp3 fil medd hjälp av min mac, (tack mac personalen) så nu ska jag ta tag i mitt projekt på allvar.. Så mycket jag vill göra nu och bara var vaken för.. och allt bara för att jag har planerat saker i morgon och MÅSTE sova. Jag hör alla bilarna som tutar förbi utanför och folket som vaknar till liv. Jag är verkligen en nattuggla!

 

Nytt försök.. =)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0