Klagomur

Nu är jag trött och tänker klaga ovasett om ni vill läsa eller inte.

 

Jag flyger som aldrig förr och hade nog helt gömt bort hur det var att vara "svensson" och arbeta ett par dagar i rad. jag e helt utmattad efter dagar av minimum rest.

Mina dumma ögon är torra som öknen i Liwa, det kliar och jag vaknar med massa "go morron" i ögonen. Jag ser inget när det är mörkt och jag har ont i huvudet. Nu vill jag att det ska gå över, kommer det att gå över?

Mitt Wii spel är tråkigt och jag har inte ens tid eller energi att fara ut och springa. Det känns som om jag inte sett en levande individ på evigheter (om jag räknar bort alla vi har ombord).

Min semester är fel lagd och jag vill ha min egen lägenhet av jobbet nu, jag förtjänar det.

Det går inget roligt på bion som jag inte har sett och alla mina vänner flyger.

Kursen blev plötsligt otroligt jobbig och jag har tappat motivationen, men det måste göras i morgon. håll tummarna att de inte ringer ut mig på min standby från flygplatsen.

Jag vet, miljoner i-landsproblem och människor har det så mycket värre och jag bara gnäller. Jag borde skämmas... Men i dag tycker jag oerhört synd om mig själv, så är det bara!

 

Hoppas solen skiner mer hos dig.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Loppis jag har en glad nyhet! =) har fått brev om vår reunionfest!!!!

2010-01-12 @ 19:27:28
URL: http://sannakarlsson84.blogspot.com
Postat av: Saadet

Najs blogg du har :) Ska vi följa varandra på bloglovin? Det skulle vara kul tycker jag :) Kraaaaam!!

2010-01-12 @ 23:07:41
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0