Studerande människor

Hör upp, ni gör det grymt bra!! Lite pengar och mycket slit..

Mitt första prov gick så dåligt i mina och lärarens ögon att jag ville kasta mig själv i sängen och stanna där för resten av mitt liv. Kanske var det hela ett resultat av mina mesiga försök till studier på stranden, i bilen och andra miljöer var min focus garanterat inte legat på böckernas innehåll. I dag gick provet bättre, det känner jag på mig.

Dagarna har bjutit på Dubai vistelse och pool häng, nyktert party och möte med min älskade familj i Moskva.
Nu ska jag återgå till kalaset ett par trappor ner, ta mig lite vatten och le åt alla berusade. Det här med nyktert festande trodde jag inte var min grej, men det kan vara bra mycket mer roande än man tror ibland ;)

Abu skiner som en sol och jag älskar att ha besök! =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Säkert trevligt med nykterfest när man får göra ett eget val! Vet inte hur de ska gå i sommar.. sol, sommar och vin går ju hand i hand!

2010-04-28 @ 15:35:09
URL: http://sannakarlsson84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0