Mina vänner ...



Mina vänner i all ära, de finns alltid här för mig, men ibland är de bra klumpiga. Farfars snesteg slutade i operation.. Vi har tyckt synd om honom nog länge nu och jag tycker det kunde räcka med en sjukling i familjen... Men nu har Lena varit i farten med kniven i högsta hugg. Ett akut besök hos oss med böner om enbart ett litet plåster slutade i ett akut besök hos läkaren med 4 stygn. Kvinnan må ha mycket frustration inom sig, med plan om att göra människor illa varje dag genom att bli tandläkaren, men när kniven slant och hamnade i fingret - och inte i kycklingbiten - så blir vi lätt oroliga.

Lena är min egna lilla solstråle, men hela dagen har hon sprungit runt med fingert pulserande i högläge och hängläpp. Visa saker löser vi enklare än andra och med mindre kreativitet befogat, ett "plopp" och vinflaskan var öppnad, myskväll, ljus och the killers och det eviga tjatet om livet och kärleken får oss på bättre humör.

Observera fingret, men ack så nöjd hon nu är =)

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0