Sommar och vår i världen

Det är vår och sommar överallt i världen. Jag saknar verkligen gräs och dofter nu när abu förvandlas till den öken staden egentligen är. Stranden blir plötsligt folktom, det luktar grillade sopor och hettan tar över.. inte alls lika härligt som gräs lukt, grillat och vin. 

Munchen

 Dublin

 New York

 

 

Undra om hästen Bork hade velat se ut så där om han fick? =) Jag tyckte i alla fall om denna vackra konst häst som jag hittade i New York, tyvärr var det för stor för att kunna följa med hem till abu i väskan...!

 

Nu ska jag hämta lite skolböcker av en kollega, jag ska ta tag i saker jag skjutit på.. dyrt men nyttigt.. och gymmet ska allt få sig ett besök så jag kanske slipper rulla fram i sommar. Dessutom har jag kikat jag på biljetter till min dykresa i egypten nästan hela förmiddagen, ser uppbokat ut.. men det måste gå! =)

Nu saknar jag bara en hund, att vara ekonomiskt oberoende samt Sverige..sen hade mitt liv varit helt perfekt =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska du till egypten min vän.....jag ska dit i oktober.....SÄG ATT DET ÄR DÅ????!!!! pussen till lilla söta du

2009-05-18 @ 15:01:54
Postat av: Daniel

Underbara bilder vännen, önskar man var med på alla dina resor och fått uppleva allt du upplever....livet är nog för kort för oss 2, hur ska man nånsin bli mätt på livet, man vill bara ha mer=) Nu är det inte många veckor kvar innan du kommer hem, då blir det gräsdoft, grilla, eld på stranden, havsdopp i natten och massvis med kalla öl i gott sällskap=) Längtar.... Ta hand om dig min finaste vän... pussar



2009-05-19 @ 05:25:07
URL: http://triplx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0