Kinesiska Sugkoppar

 

 

Vårt lilla gäng låg på stranden då jag upptäckte farfars "alien ringar" på ryggen. Nyfikna Louise räknade snabbt ut att de måste vara de kinesiska sugkoppar som skapat dessa märken och ville pröva på. Farfar Mattias, som borde ha informerat bättre, sa att de gjorde "lite" ont.. men poängterade att det var en skön smärta.. Taget.. tänkte jag och luffsade glatt in till kineserna..

 

En timmes massage senare, som var både skön och smärtsam (sanna, du hade gråtit)..följt av sugkoppar så kom jag ut med inte mindre än 7 enorma, runda, svarta blåmärken och total förlamad överkropp.

 

Kopparna gjorde inte "lite" ont, utan så ont att armarna domnade och jag var svimfärdig. Efter behandlingen kunde jag inte röra armarna, eller över kroppen för den delen, och jag var helt övertygad om att jag nu hade blivit invalid för alltid. Ett lugnande samtal från min kära mamma fick mig på bättre humör och fem dagar senare, kan jag röra mig lite mer...

 

Aldrig mera kinesiska sugkoppar.

 

Tack för tippset Mattias!


Kommentarer
Postat av: Sofia

HahhAHAhahhaHA jag DÖR!!!!

2009-05-20 @ 18:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0