=) Friska Loppan

Nu är jag frisk! =)

 

Jippie.. jag låter som en kråka och hostar som en sotare. =) Men jag får flyga till mitt älskade thailand i morgon och det är värt allt. Ska till Kohsan och köpa nya bikinis och njuta av billiga behandlingar!

 

Jag har precis avnjutit spagetti och köttfärssås och funderar över utbildningar livet och framtiden. Tiden verkligen tickar iväg och jag har ingen aning om vad jag ska göra med livet? Varför kan inte jag få vara en av de som är nöjd med att inte göra så mycket mer än vad de gör..? Jag har min lilla utbildning som flygvärdinna och jobbar med något jag trivs. Jag är ledig skamligt mycket och gör inte mycket för den lön jag får. Men ändå känner jag pressen och stressen att byta arbete och göra något annat.. varför? 

 

Slut funderat på det nu Louise. Nu ska jag byta om till bikini och ta taxin till vattnet.


Kommentarer
Postat av: Sandra N

Hejsan L!



Sluta fundera så och njut av ditt underbara liv, är du bara nöjd med jobbet och tillvaron så varför ändra något? Jag har nyss blivit varslad från mitt flygbolag och letar febrilt efter nytt flygjobb. Vill helst inte släppa det och gå tillbaka till "vanligt" jobb.



Så njut och ha en skön thailandsflygning.

Mvh Sandra N

2009-05-27 @ 09:33:14
Postat av: Sanna

Längtar verkligen tills Juli! Å du jag är avis avis avis på dig i ditt soliga land, jag tänker lyckans du! =)

2009-05-28 @ 22:44:17
Postat av: elle

ta det lugnt nu loppan! Njut av livet, du gör ju det du vill göra nu, är inte det de viktigaste? Varför flytta till sverige, plugga, jobba och vara bitter som alla vi andra för att "man ska göra så". Du är bara 25 ju, du har ju hela livet på dig. Du ska ju för tusan jobba 40 år till, du hinner vännen, du hinner!



Kul ska det bli att se dig snart igen i varje fall! =)

2009-05-29 @ 13:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0