Tack och på återseende!

Nu är avresan från sverige snart bara ett faktum. Dagarna har gått fort, men jag har hunnit med det jag velat, umgänge med familj och vänner. Sveriges sommarväder ger alltid en känsla av glädje och saknad, det är inte mycket som går upp emot en solig dag i Sverige med midnattsol och grillning. Det faller sig kanske naturligt att jag längtar hem mer än någonsin nu men jag har en känsla av att det här är något som kan komma att bestå.. Känslan att flytta hem har vuxit allt starkare med åren och den sista tiden i abu har jag blivit allt mer säker på att detta kommer att bli mitt sista år med företaget och att bo långt borta från familjen. Jag vill ha min egna lilla hund, en egen lägenhet att kasta kläder omkring i och möjlighet till att snåläta middag från min familj när jag inte vill vara ensam. =)

Tack för korta men intensiva möten, ni mina underbara närta betyder så otroligt mycket! =) vi ses om ungefär 3 veckor igen..

Kommentarer
Postat av: elle

jag längtar till du kommer tillbaka hit!

2009-06-04 @ 21:53:19
Postat av: Veronica

Tjuvkikar in pa din blogg da och da, och kanner att det har inlagget ar precis som jag kanner. Forr ville jag bort och inte visste vad jag ville gora, men nu pa senare tid sa kryper sverige in pa en och jag langtar efter hund, lgh och familjen ...:) Maste bara komma pa vad man vill sysselsatta sig med i varat vackra Sverige. Hoppas du har det bra nere i Abu och du far hojta till om du har vagarna forbi den inte allt for vackra Malta. Kram pa dig

2009-06-25 @ 19:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0