Sommar Semester

Semester är verkligen helt underbart och jag fick glädjen att ha min Sanna hos mig en hel vecka. Jag mins inte när vi umgicks så senast? Vi har tagit vara på tiden på vårt egna lilla sätt med mycket djupa samtal, mys, fest och släkt-träff, nostalgi besök hos tjockis Emilia och festat mera.. båten är bra tycker jag, ett mycket bra ställe. ;)
 

Nu har jag verkligen hunnit tänka igenom mitt liv, ledig tid i Svensk luft tycks ge mig mer insikt fast oxå förvirring om vad jag ska göra. Många viktiga beslut är tagna och det ska ske en förändring.. Jag kom in på mina enstaka kurser som jag valt och ångesten bör minska. En del små stackare har fått smaka på mitt dåliga humör som egentligen var riktat mot någon helt annan än denna, det får aldrig mer ske. Dax att skapa glädje och ta tag i saker jag låtit ligga..=) Nu ska jag bara försöka komma på hur det här med att studera fungerar, få tag i böcker etc, jag har juh exakt NOLL koll.. hjälp, någon?..=)


Nu ska jag mysa med signe framför Pippi en stund..=) Jag skulle vilja vara pippi.. =) Sen är det dax för båten och kärt återbesök med vänner från Sveriges alla hörn.


titta gärna på Sannas blogg så får ni se bilder från helgen, min kamera e tragiskt nog kvar i AbuLand.


Kommentarer
Postat av: Emmastina

Hej! hittade ingen mail adress så jag tänkte, jag skriver här då.., :) mitt namn är iaf emmastina och jag är 14 år, och som du kanske vet så börjar man ju fundera vad man ska bli, och redan nästa år så bör jag veta lite grann vilken inriktning jag vill gå iaf. men jag undrar om du skulle vilja svara på lite frågor, vore supersnällt om du svarade :) För det är så att jag sen liten har varit och rest 2 eller 1 gånger om året till olika resemål, och jag har alltid varit så intresserad av själva flygvärdinnan! Min bror är 27 år och jobbar som pilot i skottlan, och jag har även blivit intresserad av detta, alltså har jag nu kommit på att jag kanske ska bli något inom flygplan? Först ut står självklart flygvärdinna! Och jag undrar om det är något du rekommenderar? :D vore jätte kul om du kunde berätta lite om ditt jobb, sen undrar jag vad tjänar man som flygvärdinna ungefär liksom., och är det svårt att få jobb precis som pilot? Vad gick du på för gymnasium var det någon inriktning tex. sörvic och sådant eller vad rekommenderar du? eller det kanske inte spelar någon roll?

Vore jätte tacksam om du svarade :)

MVH/ Emmastina

2009-07-21 @ 21:58:01
URL: http://emmastiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0