Ännu en arbetsdag över..

Nu är min hårda arbetsdag äntligen över- =) 10 timmars standby och några dirham rikare blev jag genom att stirra mig blind framför 3 meningslösa filmer (dax att inhandla grace 5), springandes runt i al whada mall i jakt på Wii spel (behöver en ny hobby) och självklart otaliga timmar på internet med stor framgång gällande bok-beställningen. Jag verkligen ÄLSKAR mitt jobb när det är så här slött. I morgon ska jag till Dubai och söka efter en ny klänning, eftersom den jag tänkt ut plötsligt försvunnit från min garderob.. Jag orkar faktsikt inte söka mer och jag måste börja inse att jag har för mycket kläder att gräva igenom..

 

Nu håller vi alla tummarna för att boken ska hinna till Sverige innan jag gör det, så den kan följa med mig till Abu och lära mig mer om livet.. Vi håller tummarna för att klänningen jag har i huvudet finns i butiken. Nu mina kära är det dax att släcka ljusen, dricka upp mitt äppel te och krypa under täcket. 

 

God natt mina vänner!


Kommentarer
Postat av: sanna

Å snart kan vi surra i luren som aldrig förr. saknar dig.

2009-08-03 @ 23:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0