Små små bitar..

I dag har jag gjort något jag aldrig trodde att jag skulle göra. Jag har lyft på locket som jag stängt för en tid, plockat ut det gamla och allt blev tomt. Det känns som om jag tappat hela mig, men stenen från mina axlar börjar lätta.


Jag inser att vissa saker i mitt liv satt tyngre spår inom mig än jag ens vågat ana och de kommer upp till ytan likt bubblor i kokande vatten. Jag vill radera minnen från mitt liv. Jag vill leka att det aldrig hänt, men vet att jag då inte skulle vara Louise.


Jag har stått och plockat upp bitar av mig själv som någon annan kastat ut, jag har sökt i varje vrå för att finna det som försvann.. Det finns vissa bitar kvar och jag ska hitta dem. Jag är ett bränt barn som inte vill eller kan fly elden, men jag är rädd att det snart bara är sot kvar av mig. Bränn mig inte..



Kommentarer
Postat av: Josefine

;)

2009-01-23 @ 13:08:29
URL: http://emjowa.blogg.se/
Postat av: elle

tänker på dig vännen, saknar dig som tusan. Kom hem snart!

2009-01-23 @ 19:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0