Flyg Louise, flyg..

Hur kan en människa vakna gråtfärdig och förbannad när jag för en gångsskull sovit ut och allt borde vara bra? Min flygning till Muscat, oman, var helt underbar igår. Jag var den som hade ansvar för köket längst bak i planet och vår CM verkade super nöjd med allt jag gjorde. Jag hade nog min bästa flygning på länge, inte ett misstag, men jag sa inte många ord på flygningen. 

 

Jag borde göra något produktivt nu, kreatvit och vänta på att frfar mattias kommer förbi så vi kan gå ut och promenera. Så här har jag inte kännt mig på väldigt länge och jag kan inte minnas när jag sist vaknade med denna känsla i kroppen.. hopplöst.. så känns allt. Surt, Louise.. "Get a grip on your self", sa någon en gång! Kanske borde jag lyssnat bättre..


Kommentarer
Postat av: Magnus

Åh, ser så härligt ut!



Känner igen känslan, men kan lova dej att det går över :)

2009-01-22 @ 16:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0