New York, KKK och movie star..

New york var en spännande stad som överaskade på många sätt.

 

 

Blev inbjuden att vara medlem hos KKK, vilket jag är mindre stolt över och skämdes verkigen ögonen ur mig där jag sprättade runt med mina 6 asiatiska kamrater. Vissa människor borde inte få tala när tankar är så orena att de borde vara förbjudet att ens bli tänkta.. Jag var så förbannad att de ens får tala öppet på gatan, än mer arg var alla som inte vara blonda och blåögda (vilket bara var jag) som stod och diskuterade med nissarna.. poliserna stod vid sidan, redo att rycka in. Allt var som på film, men sorgligt nog alldeles för verkligt..

 

 Jag mötte en stor engelsk mastiff som jag SÅ klart blev kär i. =)

 

 Trött middag

 

 I love it =)

 

 Det var som i Kina.. foto här och foto där med främmande människor =)

 

 McDonalds och taxi i samma bild, kan det bli mer Louise?

 

 =) Så mycket vampyr, gatufolk eller NY för mig som en bild kan bli =)

 

Han även bli filmad för ett inslag av Barbie, var det nu finns att se lär framtiden utvisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0