Cesar Millan

Jag vet inte HUR många gånger jag sagt att jag inte gillar denna Cesar Millan. Från de första program jag såg med han så fick jag en dålig magkänsla och kände; Nej vet du vad, vi är inte på samma spår och någon "dog whisperer" är du inte och har aldrig varit. Metoderna Cesar använder, hjälpmedel så som tvång, munkorgar, elkäppar, tagghalsband och stryptag talar inte för att man förstår en hunds beteende utan mer skrämmer den till tystnad. Det han seda så vackert lär ut är hur du som ägare kan "skrämma" din hund för att bemästra dennes beteende. " don´t try this at home," säger han ofta, och det kanske förklarar allt?
Som sagt, kortvarig lösning men - ett växande problem som reslutat..

.. och ÄNTLIGEN är det någon annan som reagerat!


Kommentarer
Postat av: Sanna

men oj!

2009-09-14 @ 15:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0