Konstiga drömmar

Idag har jag vilat hela dagen, trött som en koalabjörn, efter att ha landat tidig morrgon från Frankfurt.

Det är konstigt vad jag drömmer konstigt ibland. Jag borde börja skriva en dagbok om mina drömmar..

Jag och Frida har precis kollat klart 27 klänningar, en typiskt amerikansk film med idylliskt avslut. Jag ville bara gråta av lycka till denna töntiga och självskrivna film, så vackert!

Vi blev så inspirerade, Nu vill jag flytta hem till Sverige och gifta mig och Frida ska vara min brudtärna i en fin klänning, inte fula som i filmen! =) haha..
Skämt å sido.. =)

Natten och kudden kallar, huvudet känns som potatismos. Jag ska fortsätta läsa på boken "ingen tar mina barn" - bra bok.. Jag läser just nu om en flygvärdinna i Dubai, emerates, som gifte sig med en arab och blev av med sitt barn. Svårt att förstå hur vanligt det är här nere och hur många barn som hålls från någon av sina föräldrar mot sin vija. Jag är så glad att jag har mina två och inte blivit fråntagen möjligheten att träffa båda, trots deras val att inte leva ihop. Det finns så mycket sorgliga historier i vår värld.. Nej, nu skenar tankarna..

Snart bokar Danne sin biljett ner hit, ska bli helt otroligt roligt med besök.

I morgon ska vi försöka vakna så vi tar oss ut i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0