Julafton i Peking

Nyp mig, nyp mig.. jag kommer aldrig vakna!

Jag lever i en drom, i dag gick jag pa kinesiska muren. Igar tittade jag in i den forbjudna staden i morgon ska vi pa panda zoo. =) Det ar nastan lite magiskt, otroligt vackert och overkligt, nar kommer jag forsta att jag har det absolut basta jobbet i varlden!? =)

Jag ar i underbara drom Kina dar priserna ar sa laga att jag nastan skams att betala. Thailand kan kasta sig i vaggen, tillsammans med snorbilliga vietnam. =)

I dag kopte jag en vinjacka , peak, for bara 160 kr. (direkt fran fabriken) Jag blev sakert blast pa massor av pengar, men i mina ogon sa billigt sa billigt. Nu ar min vaska full av allt tankbart, burberry klanning till lilla Signe och fina marco polo trojjer till Benjamin. Priset? nagra kronor. =)

Nu ska jag duscha i regnskogs duschen, som de kallar den har pa hotellet.
For en gangs skull ska jagta och namna namnet vi hotellt vi bor pa, westin.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0