Desert rock festival Dubai

Jag hade nästan glömt bort hur illa jag kan må dagen efter och kanske har det helt och hållet att göra med mängden som intogs igår?

Dubai desert rock festival var verkligen bra arrangerat, som så mycket annat här nere. Det var inte så mycket ute i öknen som man kanske kan luras att tro av namnet, då allt här mer eller mindre grönskar av asfalt. Det var inte heller så hård rock som jag trodde och vi rockade på rätt bra måste jag säga. Dessutom hade de smart nog satt upp ett housemusic tält som vi slank in i lite nu och då när rocken blev för mycket och folket för galna. Rock i all ära men de har juh ändå en lite annorlunda attityd och syn på att visa uppskattning. Jag blev dock lite chockad när en man, mitt under en spelning väljer att plocka ut sin penis och kissa på mina och Maggies ben. Hemskt ofrächt! Han såg bra nöjd ut i alla fall, precis som de människor som kastade ut mängder av alkohol över folkhavet och suttade runt som små vilda apor.

Vi var nog de enda blonda där skulle jag tro och då vi gick i vår klunga av fem blondisar, svartklädda och höjluda, så stack vi ut ur mängden och föll offer för mängder av kameror. När vi väl satt ner på marken och kuckilurade på hur vida vi skulle ta oss hem, så kom en dam fram till oss, utan kamera, och frågade om vi var sugna att gå in i VIP tältet - att vi är vackra var -  hennes enkla anledning. (varför frågade jag ens om anledningen?) Vi bugade och bockade tacksamt innan vi skuttade in i en värld bortom rocken med modeller och gratis dricka. När Margaritha kom på att drickan var gratis, så valde hon att betälla in fem drinkar och inte bara en. Denna attityd kan kanske förklara min status för denna dag. En perfekt avslutning på en fantastiskt rolig kväll.

Nu ska jag glo på någon slapp film och ligga i soffan exakt hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej gumman! Såg på msn attt du har en blogg!!! Inte visste jag det. Välkommen att titta in i min blogg. Kram från Johannas Elin

2008-03-12 @ 10:26:44
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0