Älskade lillan

Vi landar efter 13 och en halv timmes resa i Kanada och Toronto. Jag är här med S och Lena. Solen skiner och under alla dessa långa timmar han jag tänka mycket.. Vilket underbart liv jag lever, det är helt ofattbart perfekt. Impulsivt och utråkad som jag lätt blir bestämde jag mig hastigt o lustigt att ta en weekend till Toronto, Nu ska vi på road trip mot USA och bara njuta av tiden. Hur många andra jobb i världen erbjuder samma flexibilitet för en struntsumma?

Läste lillans blogg och fann dessa rader. Det värmer i hela mitt hjärta som bara skriker efter att få spendera tid med min familj. Du är världens vackraste Bea. =) Vi ses så snart.

"dock längtar jag tills min kära syster som kommer till sverige i slutet av denna månad,längtar något så fruktansvärt. hon måste nog vara den mest underbara personen i mitt liv. går inte med ord att besrkiva."

 


Kommentarer
Postat av: ¤¤¤¤A¤¤¤¤

:¤ - Kiss

2008-07-19 @ 20:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0