olika

Luleå är helt underbart, finns nog inte ord för att förklara känslan av att vara hemma bland familjen.

Jag har fått öroninflamation, inte helt otippat kanske, men efter att ha flygit ner hit med tokvärkande öron var alternativet inte annat än att besöka farbror vitrock. Inflamation i höger öra och bihåle inflamation..

Nu blev det att stanna en dag till då jag får flygförbud att ens åka hem av dr Sodi,. På gott och ont. jag njuter faktiskt otroligt av en extra dag här i snölandet, men jag hade faktiskt ett möte hemma i abu som jag sett tungt fram emot,,

Nåväl nu får vi ta tagarna som dom är. Jag tackar min kära vän Elle för gästfriheten som inbjuds och ditt tappra humör att ständigt göra saker, trots mycket skola, sömn - och inte minst penga brist.. I dag har jag varit med min mamma, eller , sjuka somj vi båda är så kanske jag ska rätta till det där. vi har legat i soffan, kallsvettats ochy sett på film... =) mammor e bra tycker jag, och jag råkar ha den bästa av dom alla.
 
Det är dax att möta upp syster och införskaffa 3 kilo godis till Lena, det var juh bara "lite" godis du skulle ha gumman..haha det är tydligt att ord har olika betydelsert för oss alla.

Var rädd om dig, njut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt du är, men du ska veta att det inte känns som nån större uppoffring för mig. Allt känns ju bara så värt när du är hemma, för det är ju inte så ofta!

2008-01-09 @ 18:54:44
Postat av: elle

å det där var ju då från mig, men det fattade du kanske, haha.

2008-01-09 @ 18:55:44
Postat av: Valijani

Så anta nu
att inget är verkligt,
att fantasin
totalt
kontrollerar världen.

Så anta också
att du och jag
är ett begrepp
vi hittat på
ur en dimmig känsla.

Så anta
att livet
inte är mer än så;
du och jag
i en overklig fantasi.

Krya på dig gumman,

2008-01-09 @ 20:18:31
Postat av: elle

Gumman, skärpning på uppdateringsfronten!

2008-01-18 @ 20:40:20
URL: http://ellesblogg.webblogg.se
Postat av: Lena

He heheheh !!!!
Det godis jag beställde fick jag ju tack o lov smaka av.... allt som allt kanske jag fick 200 gr, ELLER ????
Visste ju redan från början att "nån" annan skulle äta upp det....så lilla louise, det man lär av sina rumskompsar tar man nytta av !!! hihihi

2008-01-22 @ 17:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0