Hittade mig själv

Bakis bakis baksi, jag vet inte hur i hela friden jag lyckades.
Hittade mig själv liggandes i sängen, med alla kläderna och sminket på. Frissyern var en röra och det vill jag lova att mitt nystädade rum och huvud oxå var. Doris stirrade på mig genom fönstret i alla fall och undrar nog varför i hela friden jag inte släckte lampan igår. Det är dax att införskaffa en timer och det är omgående.

Vi hade det riktgit trevligt i går på rockbottom, drack egentligen inte mycket men min lilla kropp som arbetat så hårt orkade nog inte med den starka vätskan och jag började må tok illa. Jag har helt enkelt tappat det där med att dricka, vette 17 hur man gör längre. Kanske lika bra att lägga ner det helt, blev aningen pinsamt när jag och maggie skulle ut och rocka på dansgolvet framför livebandet..och där står vi krok i krok och faller ihop... vilket öde, bittert.. hemgångsklockan ringde långt innan, varför lyssnade jag inte? Haha..

Fridas föräldrar är här.. har ännu inte hunnit möta hennes mamma, men hennes pappa pratar väldigt mysigt i alla fall. Göteborgska är fint tycker jag. Det är skönt med lite svensk leverans i alla fall, friska fläktar och tidningar. Sen har vi fått mer godis, så Lena..oroa dig inte ;).. men det blir lätt att man missar kalaset om man inte är hemma så mycket.

Nu måste jag se till att styra upp mat, blir väl hemlverans på hamburgare i vanlig ordning. Det måste oxå sluta.. omgående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0