2008

sista dagen, eller första dagen.

I går konstaterade jag väldigt mycket.

Jag har världens sämsta lokalisnne, vilket många säkert redan räknat ut. Jag är nog en av de få som lyckadas köra fel trots att vägen bara går rakt fram. Jag skyller på stressen.

Jag har världens bästa kompis här nere, som dessutom är hemskt vacker. Lena klev ut ur garderoben i går och gjorde mig otroligt förvirrad, först med en kille för att sedan använda mig. Jag undrar vilken av delarna som egentligen är täckmanteln för hennes riktiga läggning.

Jag tyker det är en bra ide att ta nyckel från vakten (när vi låst in våran) åka upp, låsa upp dörren och skicka ner nyckeln med hissen. det tyckte inte vakten.. lat fick jag höra att jag var.

choklad tomten under granen håller på falla offer för lenas frosseri

När man vaknar upp, efter fem timmar sömn, och tror att det har passerat ett och ett halvt dygn så är man otroligt full eller hemskt utilad eller bara förvirrad..? en söt och trött Lena var det i alla fall.

Sköldpaddor och fiskar är inte döda bara för att de är stilla, (borde jag i och för sig veta om) det kan bero på sömn alt alkohl förgifting av Lenas andedräkt. De rör sig nu, Doris höll på att ge mig en hjärtattack.

för att ge farfar mer tydlig information och undvika mer missförstånd så ska jag återigen påminna alla om att det är stor skillnad på saltgurka (som är väldigt vanligt i arabländerna) och smörgåsgurka (som är mer vanligt i sverige) Bittert när vi äntligen har leverpastej hemma.. hmpf.

2008 kommer bli ett intressant år,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0