Snipp Snapp..

Nu börjar godiset i påsen att ta slut och det är dax att packa väskan.

Tiden har gått för fort, alldels för fort och jag vill bara pausa.
Jag är kanske mer splittrad än någonsin att bege mig tillbaks mot Abu land och önskar inget hellre än att jag bodde här just nu och gick på en skola jag trivdes med eller ett jobb där jag tjänade bra. Samtidigt saknar jag palmerna, solen, värmen (för i sverige e det bra kallt).. jag saknar alla små slavar vi har, de slappa sköna livet och folket. Jag har verkligen insett att jag absolut inte ska klaga på det liv jag lever.. men å andra sidan så känner jag mig inte heller nöjd.. Men kommer jag någonsin att bli det?

För att samanfatta semester så kan jag väl nästan göra det med ett par ord.
Perfekt - men Alldeles för kort.

Nu ska jag äta mammas underbara tacos paj, vila på soffan och sen åka vidare.
Fantastiska , underbara liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0