Blogg eller "dagis", vad är skillnaden?! Välkommen!

Hej du kära läsare!

När jag för flera år sedan bloggade flitigt i min dagis, på den välkända sidan Lunarstorms, så skrattade många stort. Nu bloggar många av mina vänner och bekanta flitigt om så väl vardag som mer meningslösa ting. Jag ska göra mitt bästa för att haka på trenden och uppdatera så snart jag kan. =)

Nu har jag skapat min första "riktiga" blogg.. jag hoppas jag kommer att ta mig tid att uppdatera flitigt men ännu mer att ni tar er tid att läsa och komentera ;) kanske kan jag få kalla det blogg nu och inte dagbok, kanske höjs statusen då?

Men sluta för all del inte att följa min resedagboks  "blogg" på resedagboken.se där ni finner mig som LouiseT , där jag redan bloggar en hel del om mina resor.. det här kanske kan bli mer allmänt..då det hela egentligen börjar pga min och Elles nya dela. "Äta nyttigt bloggen".. ;)

Nu ska jag snart på bio med flickorna Elle, Cattis, Stina ..det blir en svensk thriller, hur bra det nu kan bli.. haha ..nåja, så länge vi är samlade är jag nöjd!

Med vänliga hälsningar Louise


Kommentarer
Postat av: ¤¤Mr: Sunshine/Valijani¤¤

Äntligen en abstrakt blogg från en berest kvinna i sina bästa dager. Ser fram emot att ta del av dina tankar och känslor. Detta kanske hjälper mig att fånga
dig när du faller ifrån den ljusblåa himlen!

I feel like a tiny bird with a big song!

Can you hear my song?

2007-11-26 @ 20:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0