mac - macintosh

ibland, bara ibland så borde mitt intresse för elektronikens värld sträcka sig längre än kort.

" jag vill ha en ny dator" - Louise
" köp en mac" - lena
"nej vill juh ha en vanlig dator" - Louise

"Morgan, finns de ingen dator i uae som har svenskt tangentbord och svenska inställningar?" - Louise
"macintosh" - morgan
"okej, en sån ska jag ha!" - Louise

"lena, jag ska köpa en macintosh" - Louise
"aha, så inte en mac då?" - lena..
"nope.." - Louise
"men, det e juh samma.. pucko!! haha.." - lena..
"aha.. okej, men.. en sån ska jag ha!" - Louise

STOR koll jag har egentligen.
sitter dock här med en riktigt riktigt fin liten vit dator och kommer nog inte somna än på en stund.. älskar den här och kan inte förstå varför inte fler har mac.. det var på tiden att jag skaffade en. Ibland vill ödet människan väl. =)

http://www.apple.com/macbook/macbook.html

äter en choklad donut gör jag oxå, detox går dåligt Elle.. haha..


Kommentarer
Postat av: Bad Santa

Hoppas du inte fastnar i internet fällan nu, Pretty Face!

Merry Christmas & Happy New Year Blondie

2007-12-22 @ 13:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0